Продавець Фабрика обуви "SOLDI" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
ЗМІНА ЦІНЧитати
УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИК ВЗУТТЯ. Досвідченість. Сила. Стабільність.
+380671028835
+380 (95) 636-85-85
+380 (67) 102-88-35
+380 (99) 357-45-01

Організаторам СП

Просимо Вас перевіряти наявність матеріалів у відповідних альбомах перед розміщенням замовлень http://soldi.org.ua/product_list/group_1553512).

Якщо у замовленні будуть артикули, яких немає у наявності, ми з Вами будемо витрачати час на узгодження замін, що вплине на терміни обробки та запуску замовлення у виробництво.

Для перевірки наявності матеріалів, в рядок пошуку на сайті вбивайте ключове слово назви без лапок (наприклад, кайман, пітон, флотар, туман, анаконда і т. п.) та обирайте із випадаючого переліку потрібний артикул або натискайте на "лупу" для пошука усіх близьких варіантів. Заходьте в потрібний артикул із запропонованих сайтом. Вгорі над назвою артикулу Ви побачите, в якому альбомі він знаходиться - "В НАЯВНОСТІ" або "НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ". Таку операцію потрібно проробити з усіма матеріалами у Вашому замовленні. Це займе кілька хвилин, але дозволить уникнути зайвих коригувань, безумовно спростивши робочий процес.

 

Приклад перевірки статусу артикулу Шкіра "анаконда черно-біла":

Крок 1 ― Ввести в рядку пошуку слово "флотар" та обрати з випадаючого переліку потрібний артикул.

Крок 2 ― Відкрити потрібний артикул і перевірити його статус.

Фото описаних дій:

ШАГ1:

КРОК-2:

______________________________________

 

Доброго дня, шановні організатори спільних покупок!

Наведена нижче інформація допоможе Вам зорієнтуватися в особливостях роботи з нами в галузі СП. Якщо після прочитання у Вас залишаться питання, ми з радістю на них відповімо і за потреби доповнимо цей розділ інформацією, якої бракує.

Всі файли і таблиці для роботи СП є на сайті:

https://soldi.org.ua/promo_docs

ПИТАННЯ / ВІДПОВІДІ.

 

ПИТАННЯ №1: Де можна подивитися весь асортимент?

ВІДПОВІДЬ: Перш, ніж з'являються нові фото на сайті, ми публікуємо їх у Google. На головній сторінці нашого сайту Ви знайдете короткі google-посилання на альбоми з фотографіями нашої продукції.

 

ПИТАННЯ №2: Де можна подивитися розмірні сітки на всю продукцію?

ВІДПОВІДЬ: Тут http://soldi.org.ua/promo_docs . (Заміри висоти і обхвату халяви чобіт розміщено в останній таблиці файлу з розмірними сітками.)

ВАЖЛИВО!!! Звертаємо Вашу увагу, що утеплені устілки в нашому взутті зйомні. Це норма держстандарту для того, щоб їх можна було змінювати за сезоном, просушити за необхідності або замінити на нові по мірі зносу. Ці устілки мають універсальну форму та довжину, тому ми використовуємо їх для всіх наших моделей з будь-якою розмірною сіткою. Тобто вимірювати утеплену устілку, щоб перевірити відповідність її довжини параметрами розмірної сітки - не можна. Для правильного здійснення вимірів вкладну устілку потрібно дістати з пари і виміряти гнучким сантиметром простір під нею (всередині пари). Саме під утепленою устілкою розташовується жорстка устілка з пресованого картону, яка і є "фундаментом" пари, задаючим її форму і розмір.

 

ПИТАННЯ №3: Який мінімальний опт?

ВІДПОВІДЬ: Мінімальне замовлення на взуття ― від 5-ти пар однієї моделі. Матеріали, утеплювач, розміри можна вибирати будь-які.

Мінімальне замовлення на сумки - від 5 штук будь-яких сумок з асортименту.

Мінімальне замовлення на дрібну шкіргалантерею (гаманці, косметички, ключниці) - від 5 штук одного артикулу.

Разом з замовленням на взуття сумки можна замовляти від 1 штуки.

 

ПИТАННЯ №4: Чи можна у вас придбати взуття у роздріб з доплатою? Чи замовити 5-10 пар, але різних моделей (по одній-дві пари різних моделей і розмірів)? Чи є у вас представництва в Україні або роздрібні магазини? Можна під'їхати до вас для примірки вподобаних моделей?

ВІДПОВІДЬ: Ні.

 

ПИТАННЯ №5: Де можна побачити кольори підошви для кожної з моделей? Чи можна в одному замовленні міксувати пари на підошві різних кольорів?

ВІДПОВІДЬ: Так, в одному замовленні можуть бути пари однієї моделі на підошвах різного кольору. В розділі "ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ. РОЗМІРНІ СІТКИ. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ СП" ми розмістили "Таблицю підошви": http://soldi.org.ua/promo_docs У ній повний перелік доступних до замовлення кольорів підошви для кожної моделі з гіперпосиланнями на відповідні фото. Моделі вказано за алфавітом для зручності пошуку.

 

ПИТАННЯ №6: Які види утеплювача використовуються у взутті? Як змінюється ціна пари в залежності від обраного виду утеплювача? Чи можна в одному замовленні поєднувати пари з різним утеплювачем? 

ВІДПОВІДЬ: Ми пропонуємо кілька варіантів утеплювача:

 

1. "БАЙКА" 

М'який, теплий тканий матеріал преміальної якості для демісезонних пар. Колір чорний. Країна виробник ― Італія. У взутті на байці тепло і комфортно до невеликих морозів. 

2. "ОВЧИНА"

Напівшерстяні волокна, набивні на трикотажну основу. Зміст натуральної вовни 50% - утеплювач преміум сегменту! Використовуємо хутро низької стрижки дуже щільної набивки для забезпечення абсолютного теплового комфорту в морозну погоду. Колір - молочно-жовтий. При замовленні в якості утеплювача "овчини" хутро встановлюємо по всій висоті моделі.

3. "ЄВРО" (або "європейка", "єврозима", "євроовчина"). 

Це вид утеплювача, який можна замовити тільки для чобіт - до щиколотки буде встановлено овчину, вище по халяві ― байку.

Моделі з альбому "Черевики, чоботи демісезонні" можна замовити тільки на байці, а для моделей з альбому "Черевики/чоботи осінь-зима" доступні всі три варіанти утеплювача. 

Вибір утеплювача не змінює ціну моделі за прайсом. 

_______________________

За додаткову плату для моделей категорії "Чоботи-черевики осінь-зима" доступний до замовлення утеплювач з цигейки:

4. "ЦИГЕЙКА" 

Натуральне хутро тваринного походження (на шкурах). Колір кави з молоком. При замовленні утеплювача "Цигейка" пара буде утеплена таким хутром по всій висоті. Враховуйте, що кожна натуральна шкура хутра унікальна за висотою ворсу, його напрямком, відтінком, щільністю і кучерявістю.

5. "ЄВРОЦИГЕЙКА" 

Варіант, доступний для замовлення тільки чобіт ― навколо стопи буде встановлено цигейку, а від щиколотки вище по всій висоті халяви ― демісезонна байка.

 

У прайс-листі "На чоботи і черевики" в окремому стовпчику міститься інформація, для яких моделей доступна опція замовлення утеплювача з цигейки і вказано доплату, яка буде виникати при виборі відповідного варіанту утеплювача.

Пари на цигейці відчутно важчі за вагою, ніж пари на овчині. Враховуйте також, що хутро по всій висоті чобіт зменшує внутрішній об'єм халяви. Окрім цього, на останній виробничії стадії чоботи проходять процедуру формування халяви - розтягування під впливом високих температур, завдяки чому чобіт набуває красиву форму і, водночас, стає дещо ширше своїх початкових параметрів. Пари з хутром до верху розтягуються гірше, тому будуть вучжими і краще сядуть на худеньку гомілку. А ось чоботи на байці або із сезонністю "євро" дозволять вмістити ніжку більшого об'єму і до того ж не будуть візуально повнити гомілку.

 

Пропонуємо додаткову послугу ― придбання зі складу наявності змінних вкладних взуттєвих устілок на овчині або цигейці. Пропозиція діє лише для наших оптових клієнтів. Замовляти такі устілки можна в кількості від однієї пари. Відправка устілок разом з Вашим замовленням на взуття ― за наш рахунок, якщо замовлення лише на устілки ― транспортні витрати за рахунок одержувача.

Ціна устілок на овчині для всіх розмірів з 36 по 45 ― 1$.

Ціна устілок на цигейці у розмірах 36-41 ― 4$, у розмірах 42-45 ― 5$.

Якщо Ви маєте сумніви щодо розміру устілок, радимо брати устілки на один розмір більше і підрізати їх за потреби. При замовленні устілок 39, 40 і 41 розмірів вказуйте, будь ласка, чоловічі потрібні устілки або жіночі, оскільки вони мають різну ширину.

Додана можливість замовлення устілок з натуральної шкіри для заміни їх у туфлях і босоніжках, якщо вони зносилися в процесі експлуатації взуття. Процедуру заміни шкіряних устілок рекомендуємо проводити виключно у кваліфікованих взуттєвих майстернях.

Також в наявності набійки на деякі наші моделі.

 

ПИТАННЯ №7: Ви шиєте взуття 35-го і 42-го розміру?

ВІДПОВІДЬ: На даний момент жіночі розміри 35 і 42 не представлені в нашому асортименті - комплектуючі в цих розмірах не постачаються. Деякі моделі маломірять і в розмірі 36 підходять на стопу 35-го розміру, а р.41 іноді - на стопу 42-го розміру. Тому можете шукати моделі, які підійдуть Вам, за даними розмірних сіток.

 

ПИТАННЯ №8: Можна зробити халяву ширше (вужче)? Можна зробити чоботи вище (нижче)? Можна вшити гумки в халяви, якщо їх в конкретній моделі не передбачено? Можна зробити блискавку в чоботах довгу, якщо на фотографії вона коротка (і навпаки)? Можна вшити блискавку, якщо на фотографії моделі її немає?

ВІДПОВІДЬ: Ні.

 

ПИТАННЯ №9: Чи можна в одному замовленні об'єднати, наприклад, моделі "Мартінс-А22" і "Мартінс-260"?

ВІДПОВІДЬ: Так, ми допускаємо мікс моделей за основною частиною їх назви (іменем моделі).

 

ПИТАННЯ №10: Як оформити у Вас замовлення? Чи потрібно реєструватися?

ВІДПОВІДЬ: Реєстрація не потрібна. Замовлення ми приймаємо на електронну скриньку: official.soldi@gmail.com

Форму замовлення (шаблон для заповнення) можна завантажити тут: http://soldi.org.ua/promo_docs.

Замовлення обов'язково має містити Ваші персональні дані ― прізвище, ім'я, місто, контактний номер телефону, склад Нової пошти для отримання готового замовлення.

______________________

Просимо в замовленні вказувати всю принципово важливу для Вас інформацію! Іноді дрібниця може спростити весь виріб, тому кольори таких елементів пари, як декоративна блискавка, фурнітура, гумки, шнурки та інше дуже бажано вказувати у замовленні в стовпчику "Примітки". Вся інформація, яку Ви не зазначите, буде внесена на наш розсуд або виходячи з наявності комплектуючих на момент виготовлення замовлення. Претензії з приводу естетичності результату в такому випадку прийматися не будуть.

_____________________

Після отримання Вашого замовлення протягом 1-5 днів (в залежності від нашої завантаженості) Ви отримаєте відповідь про його прийняття.

Протягом ще 1-2 робочих днів Ви отримаєте рахунок на оплату.

Ціни в прайс-листах на сайті вказані в доларах, у шапці прайса зазначений діючий курс долара. Рахунок Ви отримаєте у гривні за курсом, чинним на сайті у момент відправки Вами замовлення. Тобто дата відправки Вами замовлення визначає остаточну його вартість.

Про підвищення розрахункового курсу ми завжди сповіщуємо своіх клієнтів заздалегідь.

На даний момент для всіх СП діє курс 22 грн. за 1 у.е., а для оптових покупців (магазинів) і для СП, що перебувають у клубі "SOLDI FAMILY" - курс 21 грн.

До рахунку буде включено банківську комісію 0,5%.

 

ПИТАННЯ №11: Як оплачується замовлення?

ВІДПОВІДЬ: У виробництво відправляємо лише оплачені замовлення. Термін дії рахунку ― 5 днів. Чим пізніше Ви оплатили замовлення, тим пізніше ми почнемо працювати над ним. 

ВАЖЛИВО!!!

Перед внесенням оплати обов'язково перевірте інформацію у рахунку, щоб виключити можливі помилки (як з Вашого, так і з нашого боку). Саме у тому вигляді, в якому Ваше замовлення буде сформовано у рахунку, воно і буде виготовлене.

Про оплату замовлення обов'язково сповістіть нас електронним листом у відповідь на лист із рахунком. У відповідь від нас Ви отримаєте номер Вашого замовлення у виробничому графіку (це означає, що замовлення було поставлене у чергу на виготовлення). Будь-який діалог по замовленню має починатися із зазначення його персонального номеру. 

Якщо Ви давали декілька замовлень у короткий період, просимо кожне з них оплачувати окремою сумою і звітувати нам про оплату окремими листами.

 

ПИТАННЯ №12: Які терміни виготовлення замовлення? Ви доставляєте «Новою поштою»?

ВІДПОВІДЬ: Термін виконання замовлень змінюється протягом року. У середньому це 4-5 тижнів. У липні, серпні, січні і лютому терміни можуть бути менше. А у високий сезон збільшуватися до 5-7 тижнів. Тому краще уточнюйте діючі терміни на момент розміщення заявки. Наголошуємо, що точно спрогнозувати швидкість роботи на найближчі 1-2 місяці з урахуванням множини факторів, що впливають на виробничі процеси - абсолютно неможливо. Придбання продукції під замовлення не виключає ймовірність різного роду збоїв і затримок з технічних причин. Здійснюючи замовлення, приймайте, будь ласка, до уваги цю інформацію і доводьте її до своїх покупців.

При неможливості своєчасно завершити замовлення або окрему пару з нього, ми на першу ж вимогу повернемо кошти.

Замовлення від організаторів СП вимагають істотних витрат часу, сил і концентрації уваги всіх працівників виробництва з причини своєї різноплановості і різнобарвності. Ми надаємо для СП унікальні можливості, широкий вибір матеріалів і комплектуючих, неймовірно ускладнюючи цим виробничий процес. Сподіваємося на Ваше розуміння у всіх позаштатних ситуаціях і завжди дякуємо за терпляче очікування.

Отримати інформацію по своїх замовленнях Ви можете, зв'язавшись із завідуючою складом готової продукції Раїсою Мусаївною:

Тел. 098-842-15-19  (графік її роботи ― у будні з 10:00 до 17:00).

Або повідомленням на нашу електронну скриньку із зазначенням номера замовлення.

Доставку готових замовлень по Україні здійснюємо ТК "Нова Пошта" за власний рахунок. Перед відправкою посилки наш склад надійшле Вам на пошту транспортну накладну - у ній буде відмічено, які із замовлених Вами пар містяться у посилці. 

 

ПИТАННЯ №13: Можна змінити відправлене замовлення?

ВІДПОВІДЬ: 

1. Якщо замовлення ще не було прийняте, зв'яжіться із нами через Viber із проханням видалити його. Після цього можете скинути новий (правильний) варіант.

2. Якщо замовлення нами вже прийняте і Ви очікуєте рахунок на оплату, внесення змін вкрай небажано. У разі гострої необхідності, можливість внесення змін узгоджуйте із Раїсою Мусаївною (її телефон був зазначений у попередньому пункті).

3. Якщо замовлення Вами вже оплачене, і ми присвоїли йому номер, внесення коригувань неприпустимо - замовлення надійшло у виробництво.

 

ПИТАННЯ №14: Який розмір запропонувати замовниці, якщо у неї ніжка 26 см.?

ВІДПОВІДЬ: Ми не даємо рекомендацій за розміром, тому що не компетентні у цих питаннях - досвіду у роздрібній торгівлі взуттям ми не маємо. Деякі рекомендації по підбору розміру ми додаємо у файлі з розмірними сітками, якщо маємо якісь корисні спостереження з власного досвіду або отримували від СП якусь інформацію, що може бути корисною іншим.

 

ПИТАННЯ №15: Чи можна повернути або обміняти пари, які не підійшли за якихось причин?

ВІДПОВІДЬ: Товари належної якості, виготовлені під замовлення або придбані з наявності у нас на фабриці, обміну та поверненню не підлягають, тому що наша ціна є оптовою (не містить роздрібну націнку) і, відповідно, не передбачає надання роздрібного сервісу. Ми намагаємося давати максимально точні заміри та реекомендації у розмірних сітках, сприяючи Вам у роботі. Невідповідність взуття представленим розмірним сіткам на думку покупця ― суб'єктивний ознака і не може бути приводом для повернення продукції на виробництво, тому ще не є виробничим браком. Велика частина розмірних сіток перевірена роками існування моделей, сотнями і тисячами проданих пар. Тому, коли мова йдеться про одиничний випадок, а не масове явище, точність наданих нами вимірів обговоренню не підлягає. Замовляючи нашу продукцію, Ви погоджуєтесь з цими умовами.

І пам'ятайте ― взуття виготовляється за стандартами на колодках заданої повноти і довжини, а ніжки у всіх різні. Купуючи взуття без примірки через інтернет, покупець бере на себе ризики придбати взуття, що в тій чи іншій мірі не відповідатиме його індивідуальним особливостям! Не забувайте про необхідність враховувати при виборі розміру взуття форму стопи, її повноту, ширину, підйом, наявність кісточок, п'яткових мозолів, товщину шкарпеток і колготок, які Ви зазвичай носите. Звертайте увагу на відповідність форми носової частини взуття формі Вашої ступні. Навіть вибір матеріалів верху взуття, їх товщина, еластичність можуть впливати на Ваші відчуття. Тобто довжина устілки взуття ― це не єдиний фактор, на який слід спиратися при підборі потрібного розміру. Роздрібним покупцям рекомендуємо звертатися до досвідчених посередників, які замовляли вже багато наших моделей і можуть дати професійну консультацію. 

 

Кілька порад щодо експлуатації нового взуття.

Рекомендуємо у новому взутті походити спочатку вдома. Якщо взуття сидить щільніше, ніж хотілося б ― не поспішайте продавати пару або віддавати в майстерню на розтяжку. Надіньте бавовняні шкарпетки (або ще більш щільні, якщо відчуття дозволяють) і походіть у взутті вдома нетривалий час. 10-30 хвилин щодня кілька днів поспіль дадуть непоганий результат.

Якщо затісне зимове взуття (на хутрі), радимо кілька днів носити його без устілки - так пара буде просторнішою. А коли шкіра потягнеться, поверніть устілки у пару.

Першу прогулянку вулицею здійснюйте на короткі відстані, дайте взуттю можливість підлаштуватися до Вас. Якщо в першу прогулянку взуття натерло в якихось місцях ― не взувайте обновку кілька днів, дайте шкірі загоїтися. Після цього можете взувати пару знов ― вона сяде на ногу вже м'якше і незабаром повністю адаптується під Вашу стопу. 

 

ПИТАННЯ №16: Ви даєте гарантію? Як вчинити, якщо отримано взуття із браком або брак виявився лише підчас використання пари?

ВІДПОВІДЬ: Так, безумовно, ми надаємо повну гарантію на свою продукцію і беззаперечно виконуємо свої гарантійні зобов'язання. Якщо Ви або Ваш покупець виявили дефект у взутті протягом гарантійного терміну, відправте нам фото дефекту з описом проблеми. Якщо проблема буде мати виробничі причини, ми забезпечимо безкоштовний ремонт пари згідно чинного законодавства. Якщо дефект не може бути усунений, ми виготовимо іншу пару в найкоротші терміни або повернемо кошти. Транспортні витрати в обидві сторони сплачуємо ми.

Датальніше тут: "Умови гарантійного обслуговування"

УВАГА!!!

Відправляючи пару на гарантійне обслуговування, покупець зобов'язаний дотримуватися вимог гарантійного листа, що міститься в коробці - пару потрібно відправляти сухою, чистою, без сторонніх запахів у "рідний" взуттєвій коробці. У коробку потрібно вкласти записку з коротким описом проблеми, прізвищем посередника і даними одержувача посилки для здійснення нами зворотньої відправки відремонтованної пари. Брудне взуття буде повернуте покупцеві за його рахунок і прийняте на гарантійне обслуговування лише в належному вигляді!

 

ПИТАННЯ №17: А де в моєму місті продають вашу взуття, щоб її можна було подивитись і поміряти?

ВІДПОВІДЬ: Дану інформацію не надаємо.

 

ПИТАННЯ №18: У Вас є взуття в наявності. Його можна придбати в роздріб? Як це можна зробити? Це повноцінні пари?

ОТВЕТ: Мы действительно имеем некоторые позиции в наличии. Это либо обувь, изготовленная нами на склад исходя из свободного наличия каких-то комплектующих, либо пересортица после сотрудничества с мелкооптовыми покупателями ― например, пары, при изготовлении которых были допущены ошибки в материале верха, утеплителе или цвете подошвы. Т.е. это пары, не соответствующие конкретному заказу, но являющиеся абсолютно полноценными позициями без дефектов.

Пари з дефектами (якщо вони не заважають використанню товару за призначенням ― забруднення, подряпини, дефекти поверхні шкіри, підошов і т. п.) ми реалізуємо зі знижками періодично створюваному розділі "Уцінка".

Все позиции из наличия мы распродаем в розницу строго в кругу наших заказчиков. Чтобы получить доступ к наличию, на Ваше имя у нас должен числиться хотя бы один оплаченный оптовый заказ. Если Вы являетесь нашим заказчиком недавно и хотите получить возможность выкупать пары из наличия, за предоставлением доступа к данной информации Вам нужно обратиться к Виктору ― отправить сообщение с запросом в произвольной форме на наш электронный ящик: official.soldi@gmail.com с темой сообщения "Для Виктора". После проверки данных Вам будет предоставлена ссылка на таблицу с перечнем пар и контакты менеджера. Таблицу можно скачивать, нажав в контекстном меню "Файл" / "Скачать как" и выбрав подходящий Вам формат файла. Таблицу ведем в режиме он-лайн. 

 

ВОПРОС №19: А обувь из натуральной кожи?

ОТВЕТ: Мы работаем только с натуральными материалами высокого класса, которые изготавливаются и поставляются специально для обувных производств:

- кожи из шкур КРС (крупного рогатого скота): наппа и спилки в широкой гамме цветов турецкого, украинского, итальянского производства, кожи с лаковым напылением;

- кожи из шкур коз и козлят: шевро, первосортные велюры;

- первоклассная кожаная подкладка, которую используют в работе лишь несколько фабрик в Украине.

При выборе материалов для своего заказа внимательно изучайте их описание на сайте и наши рекомендации. Не все материалы подходят для изготовления зимней обуви, как например, велюровые сорта замши (по причине нежности их ворса), а также цветные лаковые кожи и некоторые кожи с рисунками (ввиду неустойчивости их покрытий к воздействию агрессивной окружающей среды). 

Кожу более низкого ценового сегмента (из шкур овец или лошадей), которую в обувных производствах используют для снижения себестоимости продукции, мы не закупаем. Кожа овец значительно мягче и эластичнее кожи КРС и производит положительное первое впечатление, однако она пористая и менее прочная, обувь из такой кожи быстрее потеряет внешний вид и форму. Мы изначально отказались от общепринятой практики использования этих сортов кожи, решив создавать качественную продукцию, на которую будем с уверенностью давать гарантию. 

Покупатель должен быть уверен ― на нём не экономят. Наша обувь прослужит долго.

 

ВОПРОС №20: Как подписаться на Ваши новости?

ОТВЕТ: С помощью ленты новостей мы оповещаем покупателей об изменениях в работе, о запланированных акциях и специальных предложениях. К сожалению, функционал сайта не предусматривает возможность подписки на ленту новостей. Но мы оповещаем клиентов о добавлении очередной новости смс-рассылкой. Если Вы еще не получаете, но хотите получать смс-уведомления от нас - отправьте на наш электронный ящик сообщение об этом и укажите контактный номер телефона. 

_________________________________________________________________________________________

Всегда рады ответить на Ваши вопросы. Наши телефоны, адрес электронной почты и график работы указаны на сайте в разделе "Контакты". 

 

Спасибо Вам, дорогие друзья, за плодотворную работу, приятное общение

и Ваши теплые отзывы. Вы делаете наш труд еще приятнее.

Успехов Вам в работе и благодарных клиентов!

С уважением, SOLDI. 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner