Організаторам СП
Просимо вас перевіряти наявність матеріалів у відповідному альбомі перед розміщенням замовлень http://soldi.org.ua/product_list/group_1553512.
Якщо у замовленні будуть артикули, яких немає у наявності, ми з вами будемо витрачати час на узгодження замін, що вплине на терміни обробки та запуску замовлення у виробництво.
Для перевірки наявності матеріалів в рядок пошуку на сайті вбивайте ключове слово назви без лапок (наприклад, кайман, пітон, туман, анаконда і т. п.) та обирайте з випадаючого переліку потрібний артикул. Або натискайте на "лупу" для пошука всіх схожих за назваою варіантів та заходьте у потрібний артикул із запропонованих сайтом. Вгорі над назвою артикулу побачите, у якому альбомі він знаходиться - "В НАЯВНОСТІ" або "НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ" (приклад нижче). Такий алгорітм потрібно повторити для всіх матеріалів у вашому замовленні.
Приклад перевірки статусу артикулу Шкіра "диня":
Крок 1 ― Вводимо у рядок пошуку слово "диня" та обираємо з випадаючого переліку потрібний артикул:
Крок 2 ― Перевіряємо статус обраного артикулу:
______________________________________
Доброго дня, шановні організатори спільних покупок!
Наведена нижче інформація допоможе вам зорієнтуватися в особливостях роботи з нами в галузі СП. Якщо після прочитання у вас залишаться питання, ми з радістю на них відповімо і за потреби доповнимо цей розділ інформацією, якої бракує.
______________________________________
ПИТАННЯ / ВІДПОВІДІ
ПИТАННЯ №1: Де можна подивитися весь асортимент?
ВІДПОВІДЬ: Перш, ніж нові фото з'являються на сайті, ми завантажуємо їх до альбомів Google:
ЧОБОТИ, ЧЕРЕВИКИ ОСІНЬ-ЗИМА: https://goo.gl/iZZKgl
ЧОБОТИ, ЧЕРЕВИКИ ДЕМІСЕЗОННІ: https://goo.gl/Jglhau
ТУФЛІ: https://goo.gl/lVwVLx
БОСОНІЖКИ: https://goo.gl/4hNdFe
СУМКИ, КОСМЕТИЧКИ, ГАМАНЦІ, КЛЮЧНИЦІ: https://goo.gl/ZDfqsG
ВЗУТТЯ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ: https://goo.gl/j9V1rI
ФОТО ВІД КЛІЄНТІВ: https://cutt.us/2ktn2
КАТАЛОГ ШКІРИ ТА ЗАМШІ ДЛЯ ВЗУТТЯ: https://goo.gl/tvAauS
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ СУМОК: https://goo.gl/oKU2oo
КОМПЛЕКТУЮЧІ (види підошв, шнурків, фурнітура): https://goo.gl/VVQgge
СХЕМИ ЗАМОВЛЕНЬ: https://goo.gl/vLR3mi
ПИТАННЯ №2: Де можна подивитися розмірні сітки на всю продукцію?
ВІДПОВІДЬ: Тут http://soldi.org.ua/promo_docs (Заміри висоти і обхвату халяви чобіт розміщено в останній таблиці файлу з розмірними сітками)
ВАЖЛИВО!!! Звертаємо вашу увагу на те, що утеплені устілки у взуття ми не вклеюємо, а вкладаємо. Це норма за ГОСТом для того, щоб їх можна було змінювати за сезоном, просушити або замінити на нові. Ці устілки є універсальними за формою та довжиною, вони використовуються нами для утеплення всіх моделей, незалежно від їх розмірної сітки. Тому не можна порівнювати довжину вкладної утепленої устілки із даними у розмірних сітках.
Для правильного здійснення вимірів вкладну устілку потрібно дістати з пари і виміряти гнучким сантиметром простір під нею (усередині пари). Саме під утепленою устілкою розташована жорстка устілка з пресованого картону, яка і є "фундаментом" пари, що задає її форму та розмір.
ПИТАННЯ №3: Який мінімальний опт?
ВІДПОВІДЬ: Мінімальне замовлення на сайті ― від 5-ти одиниць будь-яких моделей, розмірів та кольорів.
ПИТАННЯ №4: Чи можна у вас придбати взуття у роздріб з доплатою? Чи є у вас представництва в Україні або роздрібні магазини?
ВІДПОВІДЬ: Ні.
ПИТАННЯ №5: Де можна побачити кольори підошви для кожної з моделей?
ВІДПОВІДЬ: В розділі "ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ. РОЗМІРНІ СІТКИ. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ СП" http://soldi.org.ua/promo_docs ми розмістили "Таблицю підошви". У ній повний перелік доступних до замовлення кольорів підошви для кожної моделі з посиланнями на відповідні фото. Моделі вказано за алфавітом для зручності пошуку.
ПИТАННЯ №6: Які види утеплювача використовуються у взутті? Як змінюється ціна пари в залежності від обраного виду утеплювача?
ВІДПОВІДЬ: За базовою вартістю ми пропонуємо кілька варіантів утеплювача:
1. БАЙКА
Демісезонний варіант утеплювача, встановлюється по всій висоті моделі.
М'який, теплий тканий матеріал преміальної якості. Країна виробник ― Італія. Колір чорний або беж. У взутті на байці тепло і комфортно до незначних морозів.
2. ОВЧИНА
Напівшерстяні волокна, набивні на трикотажну основу. Встановлюється по всій висоті моделі.
Вміст натуральної вовни 50% - утеплювач преміум сегменту. Використовуємо хутро низької стрижки дуже щільної набивки для забезпечення абсолютного теплового комфорту в морозну погоду. Колір молочно-жовтий, лате та чорний.
3. ЄВРО
(європейка, єврозима, євроовчина)
Можна замовити лише для чобіт - до щиколотки встановлюємо овчину, вище по халяві ― байку.
Моделі з альбому "Чоботи, черевики демісезонні" можуть бути утеплені лише байкою. А для моделей з групи "Чоботи, черевики осінь-зима", окрім базових варіантів утеплювача (байка, овчина, євро), доступний також утеплювач із цигейки (з доплатою до базової вартості):
4. ЦИГЕЙКА
Натуральне хутро тваринного походження (на шкурах). Колір кави з молоком або чорний на вибір. При замовленні утеплювача з цигейки моделі будуть утеплені таким хутром по всій висоті. Враховуйте, що кожна шкура натурального хутра унікальна за висотою ворсу, його напрямком, відтінком, щільністю і кучерявістю. Пари на цигейці важчі, ніж пари на овчині.
5. ЄВРОЦИГЕЙКА
Варіант, доступний для замовлення тільки чобіт: навколо стопи буде встановлено цигейку, а від щиколотки вище по всій халяві ― демісезонна байка.
У прайс-листі "На чоботи і черевики" міститься інформація, для яких моделей доступний утеплювач з цигейки і вказаний розмір відповідної доплати.
Останньою виробничою стадією виробництва чобіт є процедура формування халяви - розтягування під впливом високих температур, завдяки чому чоботи набувають красивої форми та певного об'єму. Пари з хутром до верху розтягуються гірше, тому матимуть доволі вузьку халяву і краще сядуть на худеньку гомілку. А ось чоботи на байці або із сезонністю "євро" дозволять вмістити гомілку більшого об'єму і до того ж не будуть візуально повнити ніжку.
ПИТАННЯ №7: Ви шиєте взуття 35-го і 42-го розміру?
ВІДПОВІДЬ: На даний момент розмір 35 не представлено у нашому асортименті. Деякі моделі маломірять і в розмірі 36 підходять на стопу 35-го розміру (орієнтуйтеся за розмірними сітками). Розмір 42 доступний до замовлення деяких моделей з розмірної сітки №1.
ПИТАННЯ №8: Можна зробити халяву ширше (вужче)? Можна зробити чоботи вище (нижче)? Можна вшити гумки в халяви, якщо їх в конкретній моделі не передбачено? Можна зробити блискавку в чоботах довгу, якщо на фотографії вона коротка (і навпаки)? Можна вшити блискавку, якщо на фотографії моделі її немає?
ВІДПОВІДЬ: Ні.
ПИТАННЯ №9: Як оформити у замовлення?
ВІДПОВІДЬ: Замовлення ми приймаємо на електронну скриньку: official.soldi@gmail.com
Форму замовлення (шаблон для заповнення) потрібно завантажити тут: http://soldi.org.ua/promo_docs.
Просимо в замовленні вказувати всю принципово важливу для вас інформацію. Іноді маленька дрібниця може спростити весь виріб, тому кольори таких елементів пари, як блискавка, фурнітура, гумки, шнурки та інше дуже бажано вказувати у замовленні в стовпчику "Примітки". Вся інформація, яку ви не зазначите, буде внесена на наш розсуд або виходячи з наявності комплектуючих на момент виготовлення замовлення. Претензії з приводу естетичності результату в такому випадку прийматися не будуть.
Після отримання вашого замовлення протягом 1-3 днів (в залежності від нашої завантаженості) ви отримаєте відповідь про його прийняття.
Протягом ще 1-2 робочих днів ми надамо рахунок для оплати. Ціни в прайс-листах на сайті вказані у доларах, в шапці прайса зазначений діючий курс валют. Рахунок ви отримаєте у гривні за курсом, чинним на сайті у момент відправки вами замовлення. У прайсі дві ціни - оптова для магазинів та ціна для СП. Ваша ціна - відповідно, друга.
Про підвищення розрахункового курсу ми завжди сповіщуємо своіх клієнтів заздалегідь.
Термін дії рахунку ― 5 днів. Чим пізніше ви оплатили замовлення, тим пізніше ми почнемо працювати над ним.
ВАЖЛИВО!!! Перед внесенням оплати обов'язково перевірте інформацію у рахунку, щоб виключити можливі помилки (як з вашого, так і з нашого боку). Саме у тому вигляді, в якому ваше замовлення сформовано у рахунку, воно і буде виготовлене.
Про оплату замовлення обов'язково сповістіть нас електронним листом у відповідь на лист із рахунком. У відповідь від нас ви отримаєте номер свого замовлення у виробничому графіку (це означатиме, що ваше замовлення поставлене у чергу на виготовлення). Будь-який діалог по замовленню має починатися із зазначення його персонального номеру.
Якщо ви давали декілька замовлень одне за одним, просимо кожне з них оплачувати окремою сумою і звітувати нам про оплату окремими листами.
ПИТАННЯ №10: Які терміни виготовлення замовлення? Ви доставляєте посилки «Новою поштою»?
ВІДПОВІДЬ: Термін виконання замовлень змінюється протягом року - у середньому це 4-5 тижнів. У липні, серпні, січні і лютому терміни можуть бути 3-4 тижні, а у високий сезон збільшуються до 5-6 тижнів. Тому краще уточнюйте діючі терміни на момент розміщення заявки. Наголошуємо, що точно спрогнозувати швидкість роботи на найближчі 1-2 місяці з урахуванням множини факторів, що впливають на виробничі процеси - абсолютно неможливо. Придбання продукції під замовлення не виключає ймовірності різного роду збоїв і затримок з технічних причин. Здійснюючи замовлення, приймайте, будь ласка, до уваги цю інформацію і доводьте її до своїх покупців.
При неможливості своєчасно завершити замовлення або окрему пару з нього, ми на першу ж вимогу повернемо кошти.
Замовлення від організаторів СП вимагають істотних витрат часу, сил і концентрації уваги всіх працівників виробництва з причини своєї різноплановості і різнобарвності. Ми надаємо для СП унікальні можливості, широкий вибір матеріалів і комплектуючих, неймовірно ускладнюючи цим виробничий процес. Сподіваємося на ваше розуміння у всіх позаштатних ситуаціях і завжди дякуємо за терпляче очікування.
Отримати інформацію щодо своїх замовлень ви можете у завідувачки складом готової продукції - Раїси Мусаївни:
Тел. 098-842-15-19 (графік її роботи ― у будні з 10:00 до 17:00).
Або повідомленням на нашу електронну скриньку із зазначенням номера замовлення.
Доставку готових замовлень по Україні здійснюємо ТК "Нова Пошта" за власний рахунок. Перед відправкою посилки наш склад надійшле вам на пошту транспортну накладну - у ній буде відмічено, які із замовлених вами пар містяться у посилці.
ПИТАННЯ №11: Можна змінити відправлене замовлення?
ВІДПОВІДЬ:
1. Якщо замовлення ще не було прийняте, зв'яжіться із нами через із проханням видалити його. Після цього можете скинути новий (правильний) варіант.
2. Якщо замовлення нами вже прийняте, і ви очікуєте рахунок на оплату, можливість внесення змін узгоджуйте із Раїсою Мусаївною (її телефон був зазначений у попередньому пункті).
3. Якщо замовлення вами вже оплачене, і ми присвоїли йому номер, внесення коригувань неприпустимо - замовлення надійшло у виробництво, замовлені комплектуючі.
ПИТАННЯ №12: Який розмір запропонувати замовниці, якщо замір її стопи потрапляє між двома суміжними розмірами за розмірною сіткою?
ВІДПОВІДЬ: Ми некомпетентні давати таких порад через відсутність досвіду у роздрібній торгівлі. Деякі рекомендації щодо особливостей тієї чи іншої моделі ми додаємо до розмірних сіток, якщо від наших найбільших СП було отримано відповідну інформацію.
ПИТАННЯ №13: Чи можна повернути або обміняти пари, які не підійшли за якихось причин?
ВІДПОВІДЬ: Товари належної якості, виготовлені під замовлення або придбані з наявності у нас на фабриці, обміну та поверненню не підлягають, тому що наша ціна є оптовою (не містить роздрібну націнку) і, відповідно, не передбачає надання роздрібного сервісу. Ми намагаємося давати максимально точні заміри та рекомендації у розмірних сітках, сприяючи вам у роботі. Невідповідність взуття представленим розмірним сіткам на думку покупця ― суб'єктивний ознака і не може бути приводом для повернення продукції на виробництво, тому ще не є виробничим браком. Велика частина розмірних сіток перевірена роками існування моделей, сотнями і тисячами реалізованих пар. Тому, коли мова йдеться про одиничний випадок, а не масове явище, точність наданих нами вимірів обговоренню не підлягає. Замовляючи нашу продукцію, ви погоджуєтесь з цими умовами.
І пам'ятайте ― взуття виготовляється за стандартами на колодках заданої повноти і довжини, а ніжки у всіх різні. Купуючи взуття без примірки через інтернет, покупець бере на себе ризики придбати взуття, що в тій чи іншій мірі не відповідатиме його індивідуальним особливостям. Не забувайте про необхідність враховувати при виборі розміру взуття форму стопи, її повноту, ширину, підйом, наявність кісточок, п'яткових мозолів, товщину шкарпеток і колготок, які ви зазвичай носите. Звертайте увагу на відповідність форми мису взуття формі вашої ступні. Навіть вибір матеріалів верху взуття, їх товщина, еластичність можуть впливати на ваші відчуття. Тобто довжина устілки взуття ― це не єдиний фактор, на який слід спиратися при підборі потрібного розміру. Роздрібним покупцям рекомендуємо звертатися до досвідчених посередників, які замовляли вже багато наших моделей і можуть дати професійну консультацію.
Кілька порад щодо експлуатації нового взуття.
Рекомендуємо у новому взутті походити спочатку вдома. Якщо взуття сидить щільніше, ніж хотілося б ― не поспішайте продавати пару або віддавати в майстерню на розтяжку. Надіньте бавовняні шкарпетки (або ще більш щільні, якщо відчуття дозволяють) і походіть у взутті вдома нетривалий час. 10-30 хвилин щодня кілька днів поспіль дадуть непоганий результат з розтяжіння. Якщо затісне зимове взуття (на хутрі), радимо кілька днів носити його без устілки або замінити хутряну устілку на тоншу - так пара буде просторнішою. А коли шкіра потягнеться, поверніть утеплені устілки на місце.
Першу прогулянку вулицею здійснюйте на короткі відстані, дайте взуттю можливість підлаштуватися під вас. Якщо в першу прогулянку взуття натерло в якихось місцях, не взувайте обнову кілька днів, дайте шкірі загоїтися. Після цього можете взувати пару знов ― вона сяде на ногу вже м'якше і незабаром повністю адаптується під вашу стопу.
ПИТАННЯ №14: Ви даєте гарантію? Як вчинити, якщо отримано взуття із браком або брак виявився лише підчас використання пари?
ВІДПОВІДЬ: Так, безумовно, ми надаємо повну гарантію на свою продукцію і беззаперечно виконуємо свої гарантійні зобов'язання. Якщо ви або ваш покупець виявили дефект у взутті протягом гарантійного терміну, відправте нам фото дефекту з описом проблеми. Якщо проблема матиме виробничі причини, ми запропонуємо знижку або забезпечимо безкоштовний ремонт пари згідно чинного законодавства. Якщо дефект не може бути усунений, ми виготовимо іншу пару взамін або повернемо кошти. Транспортні витрати в обидві сторони сплачуємо ми.
Датальніше тут: "Умови гарантійного обслуговування"
Відправляючи пару на гарантійне обслуговування, покупець зобов'язаний дотримуватися вимог гарантійного листа, що міститься в коробці - пару потрібно відправляти сухою, чистою у "рідний" взуттєвій коробці. В коробку потрібно вкласти записку з коротким описом проблеми, прізвищем посередника і даними одержувача посилки для здійснення нами зворотньої відправки відремонтованної пари. Брудне взуття буде повернуте покупцеві за його рахунок і прийняте на гарантійне обслуговування лише в належному вигляді.
ПИТАННЯ №15: У вас є взуття в наявності. Як його можна придбати в роздріб?
ОТВЕТ: Ми маємо багато продукції в наявності. Перелік позицій представлений за цим посиланням:
Доступ до роздрібного викупу взуття та сумок з наявності мають лише наші оптові клієнти та організатори СП.
Таблиця ведеться в режимі онлайн, помаранчеві комірки – це кимось заброньовані позиції. На оплату броні дається 5 діб, після яких неоплачена позиція може бути реалізована іншому покупцю.
Пари з дефектами (забруднення, подряпини, дефекти поверхні шкіри, підошв тощо, якщо вони не заважають використанню товару за призначенням) ми реалізуємо зі знижками в окремому розділі:
Моделі минулих років, які дещо втратили свою актуальність, або пари в незвичайному, екстравагантному кольоровому рішенні ми реалізуємо з великим дисконтом:
_____________________________
Пропонуємо додаткову послугу ― придбання зі складу наявності змінних вкладних устілок, утеплених байкою. овчиною. або цигейкою. Замовляти такі устілки для своїх клінтів ви можете в кількості від однієї пари. Відправка устілок разом з вашим замовленням на взуття ― за наш рахунок, відправка устілок окремою посилкою ― за рахунок одержувача.
Ціна устілок на байці (чорні, бежеві) та овчині (бежеві, лате, чорні) будь-яких розмірів з 36 по 45 ― 1$.
Ціна устілок з цигейки (кава з молоком, чорні) у жіночих розмірах 36-41 ― 4$, у чоловічих розмірах 40-45 ― 5$.
Якщо ви маєте сумніви щодо розміру устілок, радимо брати устілки на один розмір більше і підрізати їх до потрібних параметрів. При замовленні устілок у розмірах 40 і 41 вказуйте, будь ласка, чоловічі потрібні устілки або жіночі, оскільки вони мають різну ширину.
Додана можливість замовлення устілок з натуральної шкіри для заміни їх у туфлях та босоніжках, якщо вони зносилися у процесі експлуатації взуття. Процедуру заміни шкіряних устілок рекомендуємо проводити виключно у кваліфікованих взуттєвих майстернях.
ПИТАННЯ №16: Взуття з натуральної шкіри?
ВІДПОВІДЬ: Ми працюємо лише з натуральними матеріалами високого класу, які виготовляються та постачаються спеціально для взуттєвих виробництв:
- шкіри зі шкур ВРХ (великої рогатої худоби): наппа та спилки у широкій гамі кольорів турецького, українського, італійського виробництва, шкіри з лаковим напиленням;
- шкіри зі шкір кіз та козенят: шевро, першосортні велюри;
- преміальна шкіряна підкладка.
Обираючи матеріали для свого замовлення, уважно вивчайте їхній опис на сайті та наші рекомендації. Не всі матеріали підходять для виготовлення зимового взуття, як, наприклад, кольорові лакові шкіри та деякі шкіри з принтами через нестійкість покриттів до впливу агресивного навколишнього середовища.
ПИТАННЯ №17: Як підписатися на ваші новини?
ВІДПОВІДЬ: За допомогою стрічки новин та банера у верхній частині сайту ми сповіщаємо покупців про зміни в роботі, заплановані акції, розпродажі та спеціальні пропозиції. Функціонал сайту не передбачає можливості підписки на стрічку новин, тому ми сповіщаємо про них смс-розсилкою. Якщо ви хочете отримувати від нас SMS-сповіщення, напишіть нам про це на пошту або в месенджери.
___________________________
Завжди раді відповісти на ваші запитання. Наші телефони, адреса електронної пошти та графік роботи вказані на сайті у розділі "Контакти".
Успіхів вам у роботі та вдячних клієнтів.
З повагою, SOLDI.