Умови гарантійного обслуговування

Ми фабрика і співпрацюємо тільки з оптовими покупцями.
Якщо Ви придбали нашу продукцію в магазині або у посередника в інтернеті, з питань обміну або повернення повноцінної пари, яка Вам не підійшла за розміром або іншими параметрами, Ви можете звернутися тільки до свого продавцеві, але не на фабрику, т. к. особисто і безпосередньо у нас Ви покупку не скоювали.
Коли за покупкою Ви звертаєтеся в СП, то істотно економите. Враховуйте, що низька націнка організаторів СП не може включати весь спектр послуг роздрібного магазину - зокрема, можливість повернення або обміну взуття, виготовлення якої посередник замовив персонально для Вас. Звертайте, будь ласка, увагу на умови участі в спільній закупівлю до оплати свого замовлення посереднику. Якщо Ви не готові нести ризики, купуйте продукцію виключно в торговельних точках за роздрібними цінами.
Таким чином, якщо пара Вам не підійшла - це питання Ваших відносин з продавцем. До нас на фабрику Ви можете звернутися тільки через виявлення виробничого дефекту (як у новій, так і в ношеному парі).
У кожну коробку ми вкладаємо гарантійний талон з умовами експлуатації взуття. Будь ласка, дотримуйтесь описаних правил - вони загальноприйняті у всьому світі. При недотриманні умов експлуатації ми, як виробник, вправі відмовити в гарантійному обслуговуванні товару.
Гарантійному обслуговуванню підлягає тільки продукція, яка знаходиться в Україні.
Гарантійний термін в Законі "Про захист прав споживачів" встановлюється у межах 30 днів з дня продажу або початку сезону (ДСТУ ГОСТ 26167:2009; ДСТУ ГОСТ 19116:200)
- Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня
- Літній сезон з 15 травня по 15 вересня
- Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.
У разі виявлення недоліків товару споживач має право пред'являти тільки одне з наступних вимог:
- пропорційне відшкодування ціни (знижка);
- безоплатне усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на самостійне усунення недоліків товару.
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків товару під час його прийняття, а у разі неможливості їх виявлення під час приймання - протягом гарантійного строку (ст. 10 п. 3 Закону України "Про захист прав споживачів").
Перевірити пару на відповідність своїм замовленням (модель, колір, розмір, утеплювач, фурнітура) і візуально оцінити якість виробу, виключивши в ньому видимі дефекти, Покупець зобов'язаний до введення пари в експлуатацію. Після початку використання звернення по гарантії може бути тільки через виявлення в парі виробничого дефекту, який об'єктивно не міг бути виявлений раніше.
Вимагати повернення грошових коштів за браковане взуття Покупець може тільки за наявності у неї суттєвого недоліку (ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів"):
Істотний недолік (п. 12 ст. 1) - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад 14 календарних днів з моменту визнання шлюбу;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Якщо Ви зіткнулися з дефектом в придбаній парі - наші телефони та електронну скриньку є у розділі "Контакти". Ми не залишаємо наших клієнтів з проблемою і беззастережно виконуємо свої гарантійні зобов'язання.
Гарантія на вироби не поширюється:
- при порушенні Покупцем порядку експлуатації, догляду, зберігання взуття, в разі неправильного використання взуттєвої косметики;
- на механічні пошкодження, що утворилися в результаті експлуатації товару - порізи, подряпини на шкірі та на підборах (деталі обтягування підборів), на природні заломи і деформації на шкірі, які утворилися в результаті адаптації пари до стопи, її форми і фізіологічним особливостям;
- якщо отклеившаяся підошва або деформації на шкірі стали наслідком сильного намокання вироби;
- коли до відклеювання підошви або розшарування рантів призвело просушування взуття, поблизу або з застосуванням нагрівальних приладів;
- у разі експлуатації сезонного взуття з недотриманням сезонності, при виборі моделі без урахування особливостей фігури, а також при повсякденному використанні і модельне взуття не за призначенням - для спортивних, туристичних цілей, при носінні в умовах підвищеної вологості, по піску, гравію і т. п.;
- при фарбуванні матеріалами верху взуття (або підкладкою чорного і червоного кольорів) контактуючих з виробами поверхонь шкіри рук і ніг, одягу тощо;
- на часткову втрату кольору натуральними матеріалами в результаті експлуатації та догляду за взуттям, а також на перехід кольору з однієї деталі на іншу в парах з контрастними поєднаннями матеріалів;
- на змінні деталі (як чіп, шнурки, набійки);
- коли взуття натирає ногу (період адаптації нової пари до параметрів стопи неминучий);
- у разі, якщо взуття на підошві з терморезини або поліуретану скрипить на певних поверхнях - кахлі, паркет, ламінат;
- на металеві люверси, що випали в результаті занадто тугий шнурування взуття на гомілкостопі, або коли взуття взували/знімали, не розшнуровуючи;
- якщо взуття була в ремонті або її конструкція піддалася змінам (розтягнення, перешивание, прошивка підошви, установка профілактики і т. д.);
- коли закінчився строк гарантійного обслуговування і зовнішній вигляд виробу свідчить про активну його експлуатації в гарантійний період.
ВАЖЛИВО! Якщо в парі виявлений виробничий дефект, який усунути неможливо, ми пропонуємо покупцеві виготовлення замість нової пари виключно в тому ж кольорі і розмірі. Даний пункт дотримуємося беззастережно щоб уникнути навмисної псування взуття або маніпулювання ситуацією з метою отримання пари іншого розміру або кольору, якщо початковий вибір з якихось причин виявився невдалим або хибним.