Продавець Взуттєва фабрика SOLDI розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
57 відгуків
ТРАВНЕВИЙ ДАЙДЖЕСТЧИТАТИ
+380 (95) 636-85-85
+380 (67) 102-88-35
+380 (99) 357-45-01
УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИК ШКІРЯНОГО ВЗУТТЯ. Нас знають. Нам довіряють.
Кошик

Умови гарантійного обслуговування

Умови гарантійного обслуговування

 

Ми виробник і співпрацюємо лише з оптовими клієнтами.

Якщо ви придбали продукцію нашої торгівельної марки у магазині або через посередника в Інтернеті, то з питань обміну або повернення пари, яка не підійшла вам за розміром чи іншими параметрами, ви можете звернутися лише до свого продавця. 

Коли за покупкою ви звертаєтесь до організаторів сумісних покупок (СП), то істотно економите. Але враховуйте, що маленька націнка організаторів СП не передбачає сервіс роздрібного магазину - зокрема, у вас не буде можливості повернути або обміняти взуття, виготовлення якого посередник замовив персонально для вас. Звертайте, будь ласка, увагу на умови участі у спільній закупівлі до оплати свого замовлення посереднику. Якщо ви не готові нести ризики, купуйте продукцію виключно у торговельних точках за роздрібними цінами.

До нас на фабрику ви можете звернутися лише у разі виявлення виробничого дефекту (як в новому, так і у вживаному взутті).

В кожну коробку ми вкладаємо гарантійний талон з умовами експлуатації взуття. Будь ласка, дотримуйтесь цих правил - вони загальноприйняті у всьому світі. При недотриманні умов експлуатації ми маємо право відмовити в гарантійному обслуговуванні.

УВАГА!

Ми реалізуємо продукцію лише в Україні і обслуговуємо по гарантії лише товари, які знаходяться в Україні. 

 

ВАЖЛИВО!
Ми не несемо відповідальності за дії третіх осіб, що надають посередницькі послуги по перевезенню товарів з України до інших країн. Якщо дефекти виявлені за територією України, товари по гарантії не обслуговуємо.

Гарантійний термін в Законі "Про захист прав споживачів" встановлюється у межах 30-ти днів з дня продажу або від початку відповідного сезону (ДСТУ ГОСТ 26167:2009; ДСТУ ГОСТ 19116:200)

- Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня (розповсюджується на взуття з будь-яким утеплювачем)

- Літній сезон з 15 травня по 15 вересня (на босоніжки, відкриті моделі, моделі з перфорацією)

- Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада (на туфлі).

 

Перевірити товар на відповідність своєму замовленню (модель, колір, розмір, утеплювач, фурнітура) і візуально оцінити якість виробу, виключивши в ньому видимі дефекти, Покупець зобов'язаний до введення пари в експлуатацію. В цьому випадку ми зможемо прийняти товар на повернення. 

 

Після початку використання товару звернення по гарантії можливе лише у разі виявлення виробничого дефекту, який об'єктивно не міг бути виявлений раніше.

У разі виявлення недоліків у вживаному товарі споживач має право висувати лише одну з наступних вимог:

- пропорційне відшкодування ціни (знижка);

- безоплатне усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на самостійне усунення недоліків товару.

 

Вимагати повернення грошових коштів за бракований вживаний товар Покупець може лише за наявності у ньому істотного недоліку (ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів"):

Істотний недолік (п. 12 ст. 1) - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад 14 календарних днів з моменту визнання дефекта виробничим;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

 

Якщо ви зіткнулися із дефектом у придбаному взутті, сповістіть про це свого продавця, надайте фото або відео дефекту, опис проблеми. Продавець звернеться до нас за вирішенням питання. 

 

Гарантія на вироби не діє:

  • на неоднорідність поверхні шкіряного виробу, що має природний малюнок – це відмінна риса натуральних матеріалів;
  • на шрами, вади, жилистість поверхні шкіри, розташовані на будь-яких деталях взуття, окрім мису та передньої частини союзок (інше дозволено за ГОСТом у повсякденному взутті);
  • при порушенні Покупцем порядку експлуатації, догляду, зберігання взуття, у разі неправильного використання взуттєвої косметики;
  • на природне зношування шкіри та фурнітури – появу потертостей, подряпин, пошкоджень на шкірі, підошві та підборах;
  • на зміну форми виробу в процесі експлуатації - природні заломи на шкірі та деформації, які утворилися в результаті адаптації пари до форми та анатомічних особливостей стопи;
  • якщо відклеювання підошви або деформації на шкірі стали наслідком сильного намокання виробу;
  • коли до відклеювання підошви або розшарування рантів призвело просушування взуття поблизу або із застосуванням нагрівальних приладів;
  • у разі експлуатації сезонного взуття з недотриманням сезонності, при виборі моделі без урахування особливостей фігури та параметрів стопи, а також при використанні модельного взуття не за призначенням - для спортивних, туристичних цілей, при носінні в умовах підвищеної вологості, по піску, гравію тощо, що призвело до передчасного зносу та псування взуття;
  • при фарбуванні матеріалами верху взуття (або підкладкою чорного і червоного кольорів) контактуючих з виробами поверхонь шкіри рук і ніг, одягу тощо;
  • на часткову втрату кольору натуральними матеріалами внаслідок експлуатації та догляду за взуттям, а також на перехід кольору з однієї деталі на іншу в парах з контрастними поєднаннями матеріалів;
  • на змінні деталі (устілки, шнурки, набійки);
  • коли взуття натирає ногу (період адаптації нової пари до параметрів стопи неминучий);
  • у разі, якщо взуття на підошві з терморезини або поліуретану скрипить на певних поверхнях - кахлі, паркет, ламінат;
  • на металеві люверси, які випали через надмірно щильне шнурування взуття, або коли взуття взували/знімали, не розшнуровуючи;
  • якщо взуття було у ремонті та/або його конструкція піддалася змінам (розтягнення, перешив, прошивка підошви, профілактика підошви тощо);
  • коли закінчився строк гарантійного обслуговування та/або його зовнішній вигляд свідчить про його недбале, безжальне використання та передчасний знос.

 

ВАЖЛИВО! Якщо в парі виявлено виробничий дефект, який усунути неможливо, ми пропонуємо покупцеві повернення коштів або виготовлення нової пари, але виключно у тих самих кольорі та розмірі, які були в початковій парі. Мусимо дотримуватися цієї міри, щоб уникнути навмисного псування взуття або маніпулювання ситуацією з метою отримання пари іншого розміру або кольору, якщо початковий вибір з якихось причин виявився невдалим або хибним.

Купуючи нашу продукцію, ви приймаєте та погоджуєтесь із цими гарантійними умовами.

 

Дякуємо за співпрацю та дотримання умов гарантійного обслуговування. 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner